معنی جمله Draw your own shape pattern چیست؟

برای دانستن معنی جمله draw your own shape pattern و تلفظ و کاربرد آن، مقاله زیر را مطالعه و بررسی نمایید.

1

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام کار با یک گوشی جدید و یا زمانی که می‌خواهید قفل ورودی گوشی خود را عوض کنید؛ با جمله draw your own shape pattern برخورد کنید و ندانید که دقیقا چه کاری انجام دهید. در این مقاله سعی می‌کنیم با ساده‌ترین روش ممکن، شما را با تلفظ، کاربرد و معنی جمله draw your own shape pattern آشنا کنیم.

اگر شما نیز یک زبان‌آموز مبتدی هستید و سطح واژگانی بالایی ندارید؛ بهتر است بدانید که واژه draw معانی مختلفی دارد که مهم‌ترین و پرکاربردترین آن، کشیدن، رسم کردن و طراحی کردن است. کلمه pattern نیز بیش‌تر به معنای الگو، طرح و نقش به کار برده می‌شود. در خصوص shape نیز بهتر است بدانید که این واژه بیش‌تر به معنای شکل استفاده می‌شود. ضمیر your ملکی بوده و معنای مال تو یا مال شما را می‌دهد و own نیز از جمله ضمایری است که معنی خود و خویشتن را می‌رساند.

کاربرد جمله draw your own shape pattern

با دانستن معنای هریک از کلمات جمله draw your own shape pattern، می‌توانید به معنای «الگوی شکلی خودتان را رسم کنید»؛ برسید. در واقع جمله draw your own shape pattern را بیش‌تر در مواردی مشاهده می‌کنید که قصد دارید برای گوشی تلفن همراه خود یا تبلت و برخی از لپ‌تاپ‌ها و غیره، قفلی رسم کردنی تعیین کنید. برخی با استفاده از اثر انگشت، برخی با اسکن چهره و یا چشم‌ها و برخی دیگر با تعیین رمزهای عددی برای گوشی‌های خود، قفل می‌گذارند. یکی دیگر از روش‌های تعیین قفل گوشی، استفاده از الگوهای شکلی است.

معمولا در قسمت پایین جمله draw your own shape pattern، با سه ردیف سه‌تایی (و یا بیش‌تر) نقطه مواجه می‌شوید که باید شکل دل‌خواه خود را با وصل کردن این نقاط به‌هم، بکشید. معمولا در مرحله بعد با جمله confirm your own shape pattern مواجه می‌شوید که باید برای تایید الگوی شکلی که رسم کرده‌اید، مجدد همان تصویر را بکشید تا الگوی شکلی که به عنوان قفل صفحه خود در نظر گرفته‌اید، ثبت شود. پس از ثبت و تایید این الگو، هرزمان که قصد باز کردن صفحه گوشی تلفن همراه خود را داشته باشید باید این الگو را بکشید.

علاوه بر این ممکن است به جای draw your own shape pattern، با دیگر جملاتی نظیر draw your unlock pattern، draw to unlock، Choose your pattern، و غیره نیز مواجه شوید که همگی از شما می‌خواهد که الگویی شکلی برای باز کردن قفل صفحه گوشی خود تعیین کنید.

· تلفظ جمله draw your own shape pattern با لهجه American

· تلفظ جمله draw your own shape pattern با لهجه British

البته گاهی در کتاب‌های کار و حل تمرین نیز ممکن است با جمله draw your own shape pattern مواجه شویم. در این صورت گرچه باز هم معنای واژگانی این جمله همان «الگوی شکلی خود را رسم کنید» خواهد بود اما این بار دیگر برای تعیین قفل گوشی استفاده نمی‌شود. در واقع shape pattern این‌جا به الگوی شکلی تکرار شونده اشاره دارد که تا بی‌نهایت به همان ترتیب ادامه می‌یابد. مثلا ممکن است از یک خردسال خواسته شود تا draw the shape pattern را انجام دهد. در این صورت باید الگویی که در مقابلش قرار می‌گیرد را دنبال کند. به عنوان مثال ممکن است این shape pattern شامل یک مربع آبی، یک دایره بنفش، یک مثلث زرد و یک مستطیل سفید باشد. زبان‌آموز باید همین تصاویر و رنگ‌ها را به ترتیب تکرار و ترسیم کند.
3

کلام آخر

در این مقاله، سعی ما بر این بود تا شما را با تلفظ، کاربرد و معنی جمله draw your own shape pattern آشنا کنیم. همانطور که مطالعه کردید؛ جمله draw your own shape pattern بیش‌تر برای تعیین قفل گوشی‌ها و تبلت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و از شما می‌خواهد که الگوی شکلی خود را رسم کنید تا هر زمان صفحه گوشی شما قفل شد با کشیدن این الگو بتوانید آن را باز کنید. علاوه بر این، در خصوص دیگر کاربردهای shape pattern نیز به شما توضیح دادیم. حال اگر می‌خواهید با عبارات و جملات دیگری هم‌چون ask me a question، add your birthday، confirmed by repeated analysis، what do you do?، what the hell، I miss you، be yourself، pick up line و غیره آشنا شوید؛ بهتر است به مقالات فوق نیز سری بزنید.

4 پسندیده

خیلی خوب بود مرسی :rose::shamrock:

1 پسندیده

:heart::heart::heart::heart_eyes::pray::pray::seedling: