معنی جمله achieve 70 accuracy چیست؟

اگر با معنی و کاربرد جمله achieve 70 accuracy آشنا نیستید؛ بهتر است مقاله زیر را مطالعه نمایید.

آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که به بازی‌های آنلاین و کامپیوتری علاقه دارند؟ اگر چنین باشد و شما نیز هم‌چون بسیاری از افراد، به بازی‌های اکشن، هیجانی و یا به قول معروف «بزن بزن» علاقمند هستید، حتما در حین انجام برخی از بازی‌های کامپیوتری با جمله achieve 70 accuracy برخورد کرده‌اید و نتوانسته‌اید به مرحله بعد بروید. در این مقاله سعی ما بر این است تا به ساده‌ترین روش ممکن کاربرد، تلفظ و معنی جمله achieve 70 accuracy را برای شما بیان کنیم.

کاربرد و معنی جمله achieve 70 accuracy به فارسی

از آن‌جایی که اکثر زبان‌آموزان برای درک معنی یک جمله، عبارت و یا اصطلاح، ابتدا سعی بر این دارند که معنای واژه‌های جمله مربوطه را به صورت جداگانه متوجه شوند؛ در این بخش نیز ابتدا به معنی واژگانی جمله achieve 70 accuracy می‌پردازیم. واژه achieve در انگلیسی یک فعل است که معنای دست یافتن، رسیدن و نائل شدن را می‌دهد و accuracy نیز یک اسم است که معنای دقت، صحت و یا درستی را می‌دهد. پس با این توضیحات، ترجمه achieve 70 accuracy در Google translate یعنی رسیدن به دقت 70.

معمولا در بازی‌های اکشن که در آن باید ضربه بزنید و یا تیراندازی کنید و یا این‌که نشان‌گیری دقیقی داشته باشید؛ برای رد کردن یک مرحله و یا کسب امتیاز و ستاره بیش‌تر باید حد نرمالی را اکتساب کنید. این حد نرمال در هر بازی متفاوت خواهد بود. در برخی از بازی‌های اکشن برای رد کردن یک مرحله و یا کسب ستاره بیش‌تر با جمله achieve 70 accuracy مواجه می‌شوید. این یعنی باید دقت ضربات، حملات، نشان‌گیری‌ها و تیراندازی‌های خود را بالاتر ببرید تا به 70 درصد برسد. در واقع، شما برای رد کردن یک مرحله خاص از بازی یا کسب ستاره بیش‌تر در همان مرحله به این نیاز دارید که 70 درصد ضربات، حملات و یا تیرهای‌تان به هدف بخورد و خطا نرود. در این صورت می‌توانید این مرحله را با موفقیت پشت سر گذاشته و یا ستاره بیش‌تری کسب کنید.
4

مثلا در عکس فوق برای به دست آوردن یک ستاره در این مرحله باید تمام دشمنان خود را شکست دهید (defeat all enemies). برای به دست آوردن دومین ستاره باید دقت خود را بالاتر ببرید و 80% تیرهای‌تان به هدف بخورد (achieve 80% accuracy) در این صورت می‌توانید ستاره بیش‌تری به دست آورید. در نهایت برای این‌که بتوانید سومین ستاره را نیز به دست آورید؛ باید 10 نفر را با شلیک مستقیم به سر بکُشید (get 10 headshot kills).

البته جمله achieve 70 accuracy تنها به بازی‌ها خلاصه نمی‌شود. گاهی حتی در اپلیکیشن‌های مختلف، برای ارتقا سطح خود ممکن است با این جمله مواجه شویم. مثلا در یک اپلیکیشن یادگیری زبان برای ارتقا سطح خود از مرحله یک به مرحله دو باید achieve 70 accuracy داشته باشید. یعنی باید 70% مطالب آموزش داده شده را به دقت و درستی فراگرفته باشید تا سطح شما ارتقا پیدا کند. به صورت کلی achieve 70 accuracy یعنی 70 درصد کار را با دقت و درستی انجام دهید.

· تلفظ achieve 70 accuracy با لهجه American

· تلفظ achieve 70 accuracy با لهجه British

کلام آخر

همان‌طور که مطالعه کردید؛ در این مقاله شما را با تلفظ، کاربرد و معنی جمله achieve 70 accuracy آشنا کردیم. با توجه به توضیحات داده شده متوجه شدید که در یک بازی اکشن برای رد کردن یک مرحله و یا کسب ستاره بیش‌تر در همان مرحله نیاز به achieve 70 accuracy دارید. این یعنی باید 70 درصد تیرها و یا ضربه‌های شما به هدف بخورد تا بتوانید مرحله مورد نظر را با موفقیت پشت سر بگذارید و یا امتیاز و ستاره بیش‌تری کسب کنید.

اگر دوست دارید با دیگر اصطلاحاتی نظیر

3 پسندیده

ممنونم بسیار عالی و کاربردی بود :rose::shamrock:

1 پسندیده

ممنون از شما که وقت گذاشتین :heart_eyes::heart::heart::hibiscus: