کسی هست اینجا خود اموز زبان یاد گرفته باشه ؟

چن ماهه شروع کردم زبان رو خودم میخونم یکم انگیزم کم شده همش به راهم شک میکنم :melting_face:

لطفا اگ تجربه ای دارین به اشتراک بزارین

بگین چطوری شروع کردین با چ منابعی الان راضی هستین ؟

سلام

یادگیری به صورت خودآموز اگر به صورت مداوم باشه قطعا جواب میده

اگه سطحتون متوسطه میتونین دوره های ای جی هوگ مخصوصا انگلیسی قدرتو مطالعه کنید

به نظرم یادگرفتن زبان انگیزه نمیخواد، استمرار میخواد

موفق باشید

2 پسندیده

سلام عوامل متعددی در نتیجه گرفتن از برنامه موثر هست، از جمله انتخاب صحیح منبع استفاده از روش ها و تکنیک های صحیح یادگیری زبان، تعامل با پشتیبان های مجموعه، انگیزه کافی و داشتن هدف برای یادگیری و …

خوشبختانه افراد زیادی موفق شدند به کمک زبانشناس به نتایج دلخواه برسند و اون رو با ما به اشتراک بزارن که چند نمونش رو براتون میزاریم

یک بخش دیگه هم از تجربیات کاربران به صورت مصاحبه آماده کردیم که میتونید طبق ویدیو زیر در تالار زبانشناس سرچ کنید و گوش بدین

1 پسندیده